top of page
Working Together

SEO აუდიტი და ანალიტიკა

მიიღეთ SEO აუდიტი და სამოქმედო გეგმა უკეთესი SEO  შედეგებისთვის

  • კომპეტენტური, გამოცდილი და SEO ექსპერტებით დაკომპლექტებული გუნდი,რომელიც ეფექტურად განახორციელებს თქვენი საიტის SEO აუდიტს.

გაიგეთ პირველწყაროდან, 
რა პოზიციებზეა თქვენი საიტი, რა ხარვეზებია გამოსასწორებელი და რა უმაღლეს შედეგებს შეგიძლიათ მიაღწიოთ პორტალის დახმარებით

მადლობა რომ მოგვწერეთ!

  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon

რატომ SEO აუდიტი

დაეცა ტრაფიკი თქვენს საიტზე? შენიშნეთ საძიებო სისტემებში თქვენი საიტის უეცარი ვარდნა? თქვენი SEO მცდელობები აღარ მუშობს და თქვენი პოზიციონირება არ ხორციელდება?

ნებისმიერ შემთხვევაში, SEO აუდიტი არის პირველი ნაბიჯი იმის გასარკვევად, თუ რა არის არასწორი და მოგცემთ შესაძლებლობას განახორციელოთ ეფექტური სამოქმედო გეგმა,

რაც მოგცემთ შესაძლებლობას, აღადგინოთ სიტუაცია და დაიბრუნოთ ძელი პოზიციები.

იქნება ეს ტექნიკური პრობლემა თუ SEO პრობლემა თქვენს გვერდებზე,  სააგენტო პორტალს შეუძლია თქვენი ვებსაიტის დანახვა და პრობლემების აღმოჩენა.

შესაძლოა საიტზე გავლენა მოახდინა საძიებო სისტემის ალგორითმის განახლებამ ან იქნებ თქვენც კი იყავით ნეგატიური SEO შეტევის მსხვერპლი, რომელიც ხშირად ხორციელდება არაკეთილსინდისიერი კონკურენტის მიერ "შეტევით".

ამის გასარკვევად მხოლოდ ერთი გზა არსებობს: თქვენი საიტის აუდიტი.

ვის ვთავაზობთ ჩვენს SEO აუდიტის სერვისებს?

 SEO აუდიტის სერვისები ხელმისაწვდომია ყველა კომპანიისთვის ან ადამიანისთვის, ვისაც ეს სჭირდება:

  • მცირე ან საშუალო ბიზნესის აღმასრულებელი დირექტორები;

  • ბიზნესის განვითარების მენეჯერები;

  • საზოგადოებასთან ურთიერთობის პროფესიონალები;

  • ფინანსური დირექტორები;

  • მარკეტინგის სპეციალისტები;

  • ვებდეველოპერები;

  • ხელოსნები;

  • ვაჭრები ;

  • და ა.შ.

როგორიც არ უნდა იყოს თქვენი აქტივობა, თუ თქვენი სურვილია გააუმჯობესოთ თქვენი ხილვადობა ქსელინტერნეტ სივრცეში, რათა მიიღოთ მეტი ტრაფიკი და შესაბამისად, მეტი მომხმარებელი,  სააგენტო  პორტალი ხელმისაწვდომია ყველასთვის, სტრუქტურირებული SEO აუდიტის მეთოდოლოგიით.

ჩვენი SEO აუდიტის მეთოდოლოგია

სერვისები, რომელთაც ჩვენ ვთავაზობთ SEO აუდიტის ფარგლებში, იწყება თქვენი ვებსაიტის საერთო შესწავლით, რათა წინასწარ გამოავლინოთ მუშაობის პრობლემები.

მეორეც, ეს კვლევა განსაზღვრავს იმას, რაც უკვე მუშაობს თქვენს საიტზე და განსაზღვრავს მის ძლიერ მხარეებს.

თქვენს გვერდებზე გამოვლენილი სირთულეები და ძლიერი მხარეები გაანალიზებულია, რათა შეიქმნას შესაბამისი სამოქმედო გეგმა.

ეს სამოქმედო გეგმა არის SEO სტრატეგიების ერთობლიობა, რომელიც შემუშავებულია წარმოქმნილი პრობლემების გადასაჭრელად, მაგრამ ასევე ძლიერი მხარეების გასაძლიერებლად, საძიებო სისტემებში თქვენი რეიტინგის გასაუმჯობესებლად.

ჩვენი კლიენტების საიტების ყველა ასპექტის ეფექტურად შესამოწმებლად, ჩვენ დავყავით SEO აუდიტი რამდენიმე ეტაპად:

SEO აუდიტი: ტექნიკური

ტექნიკური-სეო-პორტალი.webp

ტექნიკური SEO აუდიტის დროს, ვამოწმებთ თქვენი საიტის რამდენიმე ტექნიკურ ასპექტს, რათა ვაკონტროლოთ მისი ხელმისაწვდომობის დონე ვებმომხმარებლებისთვის. ასევე ვამოწმებთ ინდექსირებადი ბოტები რამდენად ადვილად დაცოცავენ თქვენს ვებგვერდებზე და რამდენად ასკანირებენ მას.

ამისათვის ჩვენ განვიხილავთ საიტის სერვერის ფაილებს, რათა მივაკვლიოთ მცოცავი ბოტები ვიზიტების ისტორიას და დავადგინოთ ნებისმიერი პრობლემა, რომელიც წარმოიშვა მათი ვიზიტის დროს.

არსებობს რამდენიმე "სერვერის" ტიპის ფაილი:

File .htaccess

ეს არის კონფიგურაციის ფაილი, რომლითაც ჩვენ შეგვიძლია გავიგოთ მომხმარებლებისა და საძიებო სისტემების ქცევა თქვენი საიტის გარკვეულ გვერდებზე.

იმის მიხედვით, თუ რა შეინიშნება .htaccess ფაილში, შეგვიძლია გამოვიყენოთ კონფიგურაციის ცვლილებები, როგორიცაა 301 გადამისამართების შექმნა ან მორგებული შეცდომის შეტყობინებები.

File-htaccess - ის შესახებ
robots-txt-portali.webp

File : robots.txt

robots.txt ფაილი, რომელიც მდებარეობს თქვენი ვებსაიტის ფუნდამეტში, ეუბნება საძიებო სისტემებს, თუ რა კონტენტი გსურთ (ან არ გსურთ) იყოს ინდექსირებული ბოტების მიერ. ხშირად გვხვდება საიტები, რომლებსაც საერთოდ არ გააჩნიათ ეს ფაილი. ამ ფაილის არასწორად დაყენებამ შეიძლება გამოიწვიოს ინდექსირების სერიოზული პრობლემები, რის გამოც თქვენი ზოგიერთი გვერდი Google-ში არ გამოჩნდება.

და პირიქით, robots.txt ფაილის ოპტიმიზაცია ზრდის შანსს, რომ თქვენი მნიშვნელოვანი გვერდები საძიებო სისტემით იყოს ინდექსირებული.

პორტალებში, ტექნიკური SEO აუდიტის მეშვეობით ჩვენ ვამოწმებთ თქვენი robots.txt ფაილის სტატუსს, რათა გაცნობოთ ინდექსირების ნებისმიერ საკითხზე, რამაც შეიძლება გავლენა მოახდინოს თქვენი საიტის SEO-ზე.

Sitemap

Local-SEO-Glossary-Guide.webp

საიტის რუკა შეიძლება შევადაროთ ერთგვარ რუკას, რომელსაც საძიებო სისტემების "მცოცავი ობობები" იყენებენ თქვენი ვებსაიტის დათვალიერებისას. ეს არის გეგმა, რომელიც პრიორიტეტს ანიჭებს საიტის გვერდებს, ყველაზე მნიშვნელოვანიდან უმნიშვნელომდე. ის ასევე შეიძლება გახდეს მინიშნება ვიზიტორებისთვის, რათა გაიგონ საიტის არქიტექტურა და ის, თუ რომელი გვერდი რომელ გვერდს უკავშირდება. 

 გაქვთ საიტის რუკა  საიტზე? თუ კი, აგებულია თუ არა Google-ის სახელმძღვანელოს მიხედვით?

პორტალში ჩვენს ექსპერტებს შეუძლიათ გააანალიზონ თქვენი საიტის რუკა და მოარგონ ის Google-ის მოთხოვნებს ეფექტური და გრძელვადიანი SEO-სთვის.

და მაშინაც კი, თუ ჯერ არ გაქვთ, ჩვენ შეგვიძლია ვიზრუნოთ თქვენი საიტის რუკის შექმნაზე, მართვასა და შემდგომ  Google-სა და Bing-ში გაგზავნა-განთავსებაზე.

თუ თქვენ ეძებთ უცხოელ კლიენტებს, ჩვენ ასევე შეგვიძლია განვათვსოთ თქვენი საიტის რუკა Yandex-ის საძიებო სისტემაში საუკეთესო საერთაშორისო ბმულისთვის.

ამ სერვერის ფაილების გარდა, ტექნიკური SEO აუდიტი ასევე აანალიზებს თქვენი ვებსაიტის ჩატვირთვის სიჩქარეს, მობილურ პორტაბელურობას, bounce rate და ა.შ.

აქ არის სია (არასრული!), რასაც ჩვენ ჩვეულებრივ ვამოწმებთ ჩვენი კლიენტების ვებსაიტებს ტექნიკური SEO აუდიტის დროს:

  • robots.txt

  • სერვერის საპასუხო კოდები; (server response codes);

  • დაბლოკილი შინაარსი (კონტენტი);

  • საიტის რუკა და მისი გაგზავნა Google Search Console-ში;

  • გვერდის ჩატვირთვის სიჩქარე;

  • საიტის არქიტექტურა;

  • ინდექსირებული და არაინდექსირებული გვერდების საერთო რაოდენობა;

  • შესაძლო სანქციების იდენტიფიკაცია და მიზეზი;

  • დუბლიკატი შინაარსის შემოწმება;

  • კანონიზაცია;

  • ადაპტირებური დიზაინი;

  • HTML მარკირების პრობლემები.

 

ყველა ამ ფაქტორის ანალიზი შესაძლებელს ხდის ჩატარდეს თქვენი საიტის ტექნიკური აუდიტი და გაკეთდეს დასკვნები, გაიცეს რეკომენდაციები  საიტის მუშაობის გასაუმჯობესებლად.​

SEO აუდიტი: On-Page

On-Page SEO აუდიტი საშუალებას გაძლევთ შეისწავლოთ გარკვეულ საკვანძო სიტყვებზე საიტის პოზიცია, რომლითაც უკვე Google-ის რეიტინგში ხართ ინდექსირებული, ასევე მისი საშუალებით ვიგებთ გვერდების ხარისხს.

 

ეს ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ნაბიჯია საერთო SEO აუდიტში, რადგან აქ აღმოჩენილმა საკითხებმა შეიძლება ხელი შეუშალოს ვებსაიტის ხილვადობას ძიების შედეგებში.

 

რა აზრი აქვს ვებსაიტს იყოს ლამაზი, ანიმაციებით დატვირთული და მიმზიდველი, თუ ის არ ჩანს ინტერნეტის მომხმარებლებისთვის?

 

სამწუხაროდ, ბევრ ბრწყინვალე დიზაინის მქონე ვებსაიტს უჭირს  საძიებო სისტემის გვერდებზე რანჟირება.

On-Page SEO აუდიტი შესაძლებლობას გაძლევთ, აღმოაჩინოთ საიტის მუშაობის პრობლემები და დაადგინოთ მისი გამომწვევი მიზეზები. 

website-heatmap-for-user-experience
measuring-impact-and-reporting

და ამისათვის, On-Page SEO აუდიტი ითვალისწინებს ისეთ ფაქტორებს, როგორიცაა:

  • URL-ების და გვერდების სტრუქტურა;

  • სათაურის შინაარსი, Hn, მეტააღწერილობის ტეგები;

  • საკვანძო სიტყვების სიმკვრივე და კანიბალიზაცია;

  • ინფორმაციის არქიტექტურა;

  • მომხმარებლის გამოცდილება;

  • ერგონომიკა და ნავიგაცია;

  • დუბლირებული შინაარსი;

  • შინაარსის ხარისხი და შესაბამისობა;

  • და ა.შ.

 

ყველა ეს ფაქტორი გაანალიზებულია თქვენს ვებგვერდებთან პირდაპირ დაკავშირებული ნებისმიერი პრობლემის დასადგენად, რამაც შეიძლება გავლენა მოახდინოს Google-ში რეიტინგზე.

SEO აუდიტი: Off-Page

ყოველდღე ასიათასობით მომხმარებელი ეძებს Google-ში თქვენ მიერ გაყიდულ სერვისებსა თუ პროდუქტებს. დარწმუნებული ხართ, რომ თქვენი საიტი გამოჩნდება Google-ის პირველ გვერდზე, როდესაც მომხმარებელი ახორციელებს ამ ტიპის ძიებას თქვენს ტერიტორიაზე?

 

თუ არ ხართ დარწმუნებული, SEO სააგენტო პორტალი დაგეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი ადგილობრივი ხილვადობა Google-ის ძიების შედეგებში.

ჩვენი ადგილობრივი ბიზნესკლიენტებისთვის, ჩვენ ასევე ვატარებთ ლოკალურ SEO აუდიტს, რომლის დროსაც ვამოწმებთ მათი SEO-ს ძლიერ და სუსტ მხარეებს.

რა არის სეო აუდიტი
ყველაფერი სეო-ს შესახებ

ამისათვის ჩვენ ვაანალიზებთ ისეთ ფაქტორებს, როგორიცაა:

  • Google My Business, Bing Places და Apple Maps-ის სიების განახლება;

  • მიღებული სტრატეგიების გეოგრაფიული თანმიმდევრულობა;

  • მომხმარებელთა მიმოხილვები;

  • სტრუქტურირებული მონაცემების მარკირება;

  • ლოკალური საკვანძო სიტყვების კვლევა;

  • ადგილობრივი კვოტირების (NAP) დაყენება;

  • ადგილობრივი კონკურსი;

  • პროდუქტის ფურცლების ოპტიმიზაცია;

  • და ა.შ.

 

ყველა ამ ფაქტორის გაანალიზება საშუალებას გვაძლევს შევაფასოთ თქვენი ადგილობრივი SEO სტრატეგია და გადავწყვიტოთ რომელი გამოსავალი შევთავაზოთ Google-ის სამ მთავარ კრიტერიუმს ადგილობრივ ბიზნესთან დასაკავშირებლად: სიახლოვეს, შესაბამისობასა და გამორჩეულობას.

bottom of page