SEO აუდიტი და ანალიტიკა
მიიღეთ SEO აუდიტი და სამოქმედო გეგმა უკეთესი SEO შედეგებისთვის
-
კომპეტენტური, გამოცდილი და SEO ექსპერტებით დაკომპლექტებული გუნდი,რომელიც ეფექტურად განახორციელებს თქვენი საიტის SEO აუდიტს.
რატომ SEO აუდიტი
დაეცა ტრაფიკი თქვენს საიტზე? შენიშნეთ საძიებო სისტემებში თქვენი საიტის უეცარი ვარდნა? თქვენი SEO მცდელობები აღარ მუშობს და თქვენი პოზიციონირება არ ხორციელდება?
ნებისმიერ შემთხვევაში, SEO აუდიტი არის პირველი ნაბიჯი იმის გასარკვევად, თუ რა არის არასწორი და მოგცემთ შესაძლებლობას განახორციელოთ ეფექტური სამოქმედო გეგმა,
რაც მოგცემთ შესაძლებლობას, აღადგინოთ სიტუაცია და დაიბრუნოთ ძელი პოზიციები.
იქნება ეს ტექნიკური პრობლემა თუ SEO პრობლემა თქვენს გვერდებზე, სააგენტო პორტალს შეუძლია თქვენი ვებსაიტის დანახვა და პრობლემების აღმოჩენა.
შესაძლოა საიტზე გავლენა მოახდინა საძიებო სისტემის ალგორითმის განახლებამ ან იქნებ თქვენც კი იყავით ნეგატიური SEO შეტევის მსხვერპლი, რომელიც ხშირად ხორციელდება არაკეთილსინდისიერი კონკურენტის მიერ "შეტევით".
ამის გასარკვევად მხოლოდ ერთი გზა არსებობს: თქვენი საიტის აუდიტი.
ვის ვთავაზობთ ჩვენს SEO აუდიტის სერვისებს?
SEO აუდიტის სერვისები ხელმისაწვდომია ყველა კომპანიისთვის ან ადამიანისთვის, ვისაც ეს სჭირდება:
-
მცირე ან საშუალო ბიზნესის აღმასრულებელი დირექტორები;
-
ბიზნესის განვითარების მენეჯერები;
-
საზოგადოებასთან ურთიერთობის პროფესიონალები;
-
ფინანსური დირექტორები;
-
მარკეტინგის სპეციალისტები;
-
ვებდეველოპერები;
-
ხელოსნები;
-
ვაჭრები ;
-
და ა.შ.
როგორიც არ უნდა იყოს თქვენი აქტივობა, თუ თქვენი სურვილია გააუმჯობესოთ თქვენი ხილვადობა ქსელინტერნეტ სივრცეში, რათა მიიღოთ მეტი ტრაფიკი და შესაბამისად, მეტი მომხმარებელი, სააგენტო პორტალი ხელმისაწვდომია ყველასთვის, სტრუქტურირებული SEO აუდიტის მეთოდოლოგიით.
ჩვენი SEO აუდიტის მეთოდოლოგია
სერვისები, რომელთაც ჩვენ ვთავაზობთ SEO აუდიტის ფარგლებში, იწყება თქვენი ვებსაიტის საერთო შესწავლით, რათა წინასწარ გამოავლინოთ მუშაობის პრობლემები.
მეორეც, ეს კვლევა განსაზღვრავს იმას, რაც უკვე მუშაობს თქვენს საიტზე და განსაზღვრავს მის ძლიერ მხარეებს.
თქვენს გვერდებზე გამოვლენილი სირთულეები და ძლიერი მხარეები გაანალიზებულია, რათა შეიქმნას შესაბამისი სამოქმედო გეგმა.
ეს სამოქმედო გეგმა არის SEO სტრატეგიების ერთობლიობა, რომელიც შემუშავებულია წარმოქმნილი პრობლემების გადასაჭრელად, მაგრამ ასევე ძლიერი მხარეების გასაძლიერებლად, საძიებო სისტემებში თქვენი რეიტინგის გასაუმჯობესებლად.
ჩვენი კლიენტების საიტების ყველა ასპექტის ეფექტურად შესამოწმებლად, ჩვენ დავყავით SEO აუდიტი რამდენიმე ეტაპად:
SEO აუდიტი: ტექნიკური
ტექნიკური SEO აუდიტის დროს, ვამოწმებთ თქვენი საიტის რამდენიმე ტექნიკურ ასპექტს, რათა ვაკონტროლოთ მისი ხელმისაწვდომობის დონე ვებმომხმარებლებისთვის. ასევე ვამოწმებთ ინდექსირებადი ბოტები რამდენად ადვილად დაცოცავენ თქვენს ვებგვერდებზე და რამდენად ასკანირებენ მას.
ამისათვის ჩვენ განვიხილავთ საიტის სერვერის ფაილებს, რათა მივაკვლიოთ მცოცავი ბოტები ვიზიტების ისტორიას და დავადგინოთ ნებისმიერი პრობლემა, რომელიც წარმოიშვა მათი ვიზიტის დროს.
არსებობს რამდენიმე "სერვერის" ტიპის ფაილი:
File .htaccess
ეს არის კონფიგურაციის ფაილი, რომლითაც ჩვენ შეგვიძლია გავიგოთ მომხმარებლებისა და საძიებო სისტემების ქცევა თქვენი საიტის გარკვეულ გვერდებზე.
იმის მიხედვით, თუ რა შეინიშნება .htaccess ფაილში, შეგვიძლია გამოვიყენოთ კონფიგურაციის ცვლილებები, როგორიცაა 301 გადამისამართების შექმნა ან მორგებული შეცდომის შეტყობინებები.
File : robots.txt
robots.txt ფაილი, რომელიც მდებარეობს თქვენი ვებსაიტის ფუნდამეტში, ეუბნება საძიებო სისტემებს, თუ რა კონტენტი გსურთ (ან არ გსურთ) იყოს ინდექსირებული ბოტების მიერ. ხშირად გვხვდება საიტები, რომლებსაც საერთოდ არ გააჩნიათ ეს ფაილი. ამ ფაილის არასწორად დაყენებამ შეიძლება გამოიწვიოს ინდექსირების სერიოზული პრობლემები, რის გამოც თქვენი ზოგიერთი გვერდი Google-ში არ გამოჩნდება.
და პირიქით, robots.txt ფაილის ოპტიმიზაცია ზრდის შანსს, რომ თქვენი მნიშვნელოვანი გვერდები საძიებო სისტემით იყოს ინდექსირებული.
პორტალებში, ტექნიკური SEO აუდიტის მეშვეობით ჩვენ ვამოწმებთ თქვენი robots.txt ფაილის სტატუსს, რათა გაცნობოთ ინდექსირების ნებისმიერ საკითხზე, რამაც შეიძლება გავლენა მოახდინოს თქვენი საიტის SEO-ზე.
Sitemap
საიტის რუკა შეიძლება შევადაროთ ერთგვარ რუკას, რომელსაც საძიებო სისტემების "მცოცავი ობობები" იყენებენ თქვენი ვებსაიტის დათვალიერებისას. ეს არის გეგმა, რომელიც პრიორიტეტს ანიჭებს საიტის გვერდებს, ყველაზე მნიშვნელოვანიდან უმნიშვნელომდე. ის ასევე შეიძლება გახდეს მინიშნება ვიზიტორებისთვის, რათა გაიგონ საიტის არქიტექტურა და ის, თუ რომელი გვერდი რომელ გვერდს უკავშირდება.
გაქვთ საიტის რუკა საიტზე? თუ კი, აგებულია თუ არა Google-ის სახელმძღვანელოს მიხედვით?
პორტალში ჩვენს ექსპერტებს შეუძლიათ გააანალიზონ თქვენი საიტის რუკა და მოარგონ ის Google-ის მოთხოვნებს ეფექტური და გრძელვადიანი SEO-სთვის.
და მაშინაც კი, თუ ჯერ არ გაქვთ, ჩვენ შეგვიძლია ვიზრუნოთ თქვენი საიტის რუკის შექმნაზე, მართვასა და შემდგომ Google-სა და Bing-ში გაგზავნა-განთავსებაზე.
თუ თქვენ ეძებთ უცხოელ კლიენტებს, ჩვენ ასევე შეგვიძლია განვათვსოთ თქვენი საიტის რუკა Yandex-ის საძიებო სისტემაში საუკეთესო საერთაშორისო ბმულისთვის.
ამ სერვერის ფაილების გარდა, ტექნიკური SEO აუდიტი ასევე აანალიზებს თქვენი ვებსაიტის ჩატვირთვის სიჩქარეს, მობილურ პორტაბელურობას, bounce rate და ა.შ.
აქ არის სია (არასრული!), რასაც ჩვენ ჩვეულებრივ ვამოწმებთ ჩვენი კლიენტების ვებსაიტებს ტექნიკური SEO აუდიტის დროს:
-
robots.txt
-
სერვერის საპასუხო კოდები; (server response codes);
-
დაბლოკილი შინაარსი (კონტენტი);
-
საიტის რუკა და მისი გაგზავნა Google Search Console-ში;
-
გვერდის ჩატვირთვის სიჩქარე;
-
საიტის არქიტექტურა;
-
ინდექსირებული და არაინდექსირებული გვერდების საერთო რაოდენობა;
-
შესაძლო სანქციების იდენტიფიკაცია და მიზეზი;
-
დუბლიკატი შინაარსის შემოწმება;
-
კანონიზაცია;
-
ადაპტირებური დიზაინი;
-
HTML მარკირების პრობლემები.
ყველა ამ ფაქტორის ანალიზი შესაძლებელს ხდის ჩატარდეს თქვენი საიტის ტექნიკური აუდიტი და გაკეთდეს დასკვნები, გაიცეს რეკომენდაციები საიტის მუშაობის გასაუმჯობესებლად.
SEO აუდიტი: On-Page
On-Page SEO აუდიტი საშუალებას გაძლევთ შეისწავლოთ გარკვეულ საკვანძო სიტყვებზე საიტის პოზიცია, რომლითაც უკვე Google-ის რეიტინგში ხართ ინდექსირებული, ასევე მისი საშუალებით ვიგებთ გვერდების ხარისხს.
ეს ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ნაბიჯია საერთო SEO აუდიტში, რადგან აქ აღმოჩენილმა საკითხებმა შეიძლება ხელი შეუშალოს ვებსაიტის ხილვადობას ძიების შედეგებში.
რა აზრი აქვს ვებსაიტს იყოს ლამაზი, ანიმაციებით დატვირთული და მიმზიდველი, თუ ის არ ჩანს ინტერნეტის მომხმარებლებისთვის?
სამწუხაროდ, ბევრ ბრწყინვალე დიზაინის მქონე ვებსაიტს უჭირს საძიებო სისტემის გვერდებზე რანჟირება.
On-Page SEO აუდიტი შესაძლებლობას გაძლევთ, აღმოაჩინოთ საიტის მუშაობის პრობლემები და დაადგინოთ მისი გამომწვევი მიზეზები.
და ამისათვის, On-Page SEO აუდიტი ითვალისწინებს ისეთ ფაქტორებს, როგორიცაა:
-
URL-ების და გვერდების სტრუქტურა;
-
სათაურის შინაარსი, Hn, მეტააღწერილობის ტეგები;
-
საკვანძო სიტყვების სიმკვრივე და კანიბალიზაცია;
-
ინფორმაციის არქიტექტურა;
-
მომხმარებლის გამოცდილება;
-
ერგონომიკა და ნავიგაცია;
-
დუბლირებული შინაარსი;
-
შინაარსის ხარისხი და შესაბამისობა;
-
და ა.შ.
ყველა ეს ფაქტორი გაანალიზებულია თქვენს ვებგვერდებთან პირდაპირ დაკავშირებული ნებისმიერი პრობლემის დასადგენად, რამაც შეიძლება გავლენა მოახდინოს Google-ში რეიტინგზე.
SEO აუდიტი: Off-Page
ყოველდღე ასიათასობით მომხმარებელი ეძებს Google-ში თქვენ მიერ გაყიდულ სერვისებსა თუ პროდუქტებს. დარწმუნებული ხართ, რომ თქვენი საიტი გამოჩნდება Google-ის პირველ გვერდზე, როდესაც მომხმარებელი ახორციელებს ამ ტიპის ძიებას თქვენს ტერიტორიაზე?
თუ არ ხართ დარწმუნებული, SEO სააგენტო პორტალი დაგეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი ადგილობრივი ხილვადობა Google-ის ძიების შედეგებში.
ჩვენი ადგილობრივი ბიზნესკლიენტებისთვის, ჩვენ ასევე ვატარებთ ლოკალურ SEO აუდიტს, რომლის დროსაც ვამოწმებთ მათი SEO-ს ძლიერ და სუსტ მხარეებს.
ამისათვის ჩვენ ვაანალიზებთ ისეთ ფაქტორებს, როგორიცაა:
-
Google My Business, Bing Places და Apple Maps-ის სიების განახლება;
-
მიღებული სტრატეგიების გეოგრაფიული თანმიმდევრულობა;
-
მომხმარებელთა მიმოხილვები;
-
სტრუქტურირებული მონაცემების მარკირება;
-
ლოკალური საკვანძო სიტყვების კვლევა;
-
ადგილობრივი კვოტირების (NAP) დაყენება;
-
ადგილობრივი კონკურსი;
-
პროდუქტის ფურცლების ოპტიმიზაცია;
-
და ა.შ.
ყველა ამ ფაქტორის გაანალიზება საშუალებას გვაძლევს შევაფასოთ თქვენი ადგილობრივი SEO სტრატეგია და გადავწყვიტოთ რომელი გამოსავალი შევთავაზოთ Google-ის სამ მთავარ კრიტერიუმს ადგილობრივ ბიზნესთან დასაკავშირებლად: სიახლოვეს, შესაბამისობასა და გამორჩეულობას.
-
რა არის SEO?საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია / SEO არის პროცესი, რომელიც აუმჯობესებს ვებ გვერდის ტრაფიკის ხარისხსა და ზრდის ვებ საიტის ტრეფიკს შესაბამის საძიებო სისტემებში, როგორიცაა Google, Yahoo, Bing და სხვა.
-
რა ღირს საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია - SEO?საძიებო სისტემის SEO ოპტიმიზაციის მომსახურება დამოკიდებულია იმაზე დამკვეთის საქმიანობის მასშტაბურობაზე. თუ რამდენად მოცულობითია ვებ საიტი კონტენტისა და ინფორმაციულობის თვალსაზრისით. რამდენად კონკურენტუნარიანია თქვენი ბიზნესი ბაზარზე. სტანდარტულად ფასები იწყება 1500 ₾ +დღგ თვეში. დეტალური ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით: 577 119 993
-
რა არის SEO კონსულტაცია?SEO კონსულტაცია არის პროცესი, რომლის დროსაც SEO კონსულტანტების გამოცდილი გუნდი მოგცემთ ექსპერტულ რჩევებსა და მითითებებს, თუ როგორ გააუმჯობესოთ თქვენი ვებსაიტის SEO. SEO კონსულტანტები პასუხისმგებელნი არიან კომპანიის კლიენტების საერთო SEO სტრატეგიის დაგეგმვაზე, განხორციელებასა და მართვაზე. ეს ყოველივე მოიცავს პასუხისმგებლობების ფართო სპექტრს, როგორიცაა ვებ მარკეტინგი, ვებ ანალიტიკა, კონტენტ მარკეტინგი, ციფრული PR და საკვანძო სიტყვების სტრატეგია.
-
რა დროა საჭირო SEO– ს შედეგების მისაღწევად?SEO ოპტიმიზაციის შედეგების მიღწევა პირდაპირ დამოკიდებულია იმაზე, თუ რამდენად კონკურენტუნარიანია ბაზარი, სადაც პოზიციონირებს თქვენი ბიზნეს საქმიანობა. რეიტნგში პოზიციონირებისათვის, შესაძლებელია დასჭირდეს 3-12 თვე.
-
დამკვეთისგან რა ინფორმაციის მიღებაა საჭირო SEO სამუშაოების დასაწყებად?დამკვეთის მხრიდან, დაგვჭირდება რაც შეიძლება მეტი ინფორმაცია თქვენი ბიზნესის საქმიანობისა და ვებსაიტის შესახებ.
-
როგორია თანამშრომლობის პირობები?კომპანია პორტალისგან მიიღებთ შეთავაზებას, რომელიც შედგენილი იქნება ინდივიდუალურად თქვენი ბიზნეს საქმიანობის მიხედვით. შეთანხმებისამებრ, ფორმდება მომსახურების გაწევის ხელშეკრულება. ჩვენს მიერ შესრულებული მომსახურება დაახლოებით 4 თვიანიან სამუშაო პერიოდს მოიცავს.
-
თანამედროვე ტენდენციები: რამდენად მნიშვნელოვანია SEO ოპტიმიზაციის განხორციელება 2023 წელს?თანამედროვე ციფრულ ინდისტრიაში, მომხმარებლის მიერ შესრულებული ნებისმიერი ქცევა საძიებო სისტემებში შედეგის მისაღებად გარკვეულ ხარჯებთანაა დაკავშირებული. ვებ საიტი, რომელზეც სრულყოფილად არის შესრულებული SEO ოპტიმიზაციის სამუშაოები, ნაკლები ინვესტიციით, მეტი შედეგის მიღებაა შესაძლებელი.
-
დროის რა პერიოდზეა გათვლილი SEO კამპანიის დაწყება?კომპანია ,,პორტალის’’ SEO სპეციალისტების მიერ დაგეგმილი SEO კამპანიების დაგეგმარება ხდება დროულად, რადგან გაწერილი გვაქვს სხვადასხვა სამუშაო პროცესი. SEO კამპანიის დაწყებას შეიძლება 1-2 კვირა დასჭირდეს, იმის მიხედვით, თუ რამდენად მასშტაბური გეგმაა შესასრულებელი.
-
შემიძლია თუ არა თავად გავაკეთო ვებსაიტის SEO ოპტიმიზაცია?SEO-ს სწორად შესრულება მოითხოვს დიდ გამოცდილებასა და შესაბამისი ინსტრუმენტების ცოდნას. ჩვენ ვიყენებთ გუნდის კოლექტიურ გამოცდილებას საბოლოო მიზნის მისაღწევად.
-
რატომ არის უკეთესი SEO ოპტიმიზაცია, ვიდრე PPC?კონკრეტულ ინდუსტრიაში, საძიებო სისტემებში თითო ( ე.წ. კლიკი) შესაძლებელია ძალიან ძვირად შეფასდეს. შესაბამისად, პირდაპირ პორპორციულია ჩადებული ინვესტიცია, შედეგის მიღებისა. როგორც კი შეწყვეტთ თქვენი ანგარიშის დაფინანსებას, შეწყვეტთ ტრაფიკის მიღებას. ვებ საიტის SEO-ს სრულყოფილი ოპტიმიზაციით, თქვენ მიიღებთ ტრაფიკს გრძელვადიან პერსპექტივაში. მაშინაც კი, როდესაც უკვე დასრულებულია SEO სამუშაოები თქვენს ბიზნეს პორტალზე. თქვენ იღებთ ორგანულ ტრაფიკს საძიებო სისტემებში პოზიცინირებისას.
-
რა არის ტექნიკური SEO?ზოგადი თვალსაზრისით, ტექნიკური SEO ნიშნავს ვებ-გვერდის ტექნიკური ასპექტების გაუმჯობესებას, რათა გაიზარდოს მისი რეიტინგი Google-ისა და სხვა საძიებო სისტემებში. ტექნიკური სეოს პრინციპებით შესრულებული სამუშაოები აუმჯობესებს ვებ-გვერდის აღქმის, ჩატვირთვისა და მუშაობის სისწრაფეს. ამას მოჰყვება ორგანული რეიტინგების ზრდაც. რას მოიცავს ტექნიკურის SEO: SSL სერტიფიკატები Mobile-friendliness (მობილურ მეგობრული, ადაპტირებული განსხვავებულ მოწყობილობებთან ) გვერდის სიჩქარე დუბლიკატი კონტენტი საიტის XML რუკა AMP-ს ქონა/შექმნა სტრუქტურირებული მონაცემების მარკირება (Structured data markup) დარეგისტრირება Google Search Console-ზე ტექნიკურ SEO-ს აქვს კონკრეტული ტექნიკური მიმართულება, რადგან მისი მიზანია ვებ-გვერდის სტრუქტურის ოპტიმიზაცია. ტექნიკური SEO-ს უმთავრესი მიზანია დარწმუნდეთ, რომ თქვენი საიტის ფუნდამენტი მზად არის SEO-ს შემდეგი ნაბიჯებისთვის. კომპანია ,,პორტალის’’ SEO-ს გუნდი უზრუნველყოფს ყველა ელემენტის გამართულ მუშაობას, რათა საძიებო სისტემებში გაიზარდოს თქვენი ვებ-გვერდის ძიების შესაძლებლობა, რათა შედეგად, დაიკავოთ ძიების სისტემის მოწინავე პოზიციები. Google და სხვა საძიებო სისტემების მიერ ხდება თქვენი ვებ-გვერდის შეფასება საერთო სირთულის, საიტის ავტორიტეტის, ღირებულებისა და რეიტინგის განსაზღვრის მიხედვით. იცოდით, რომ ტექნიკურად SEO ოპტიმიზებული ვებ-გვერდი იტვირთება სამ წამზე ნაკლებ დროში?
-
რატომ გჭირდებათ ტექნიკური SEO?პასუხი მარტივია: ტექნიკური SEO სამუშაოების განხორციელების გარეშე, თქვენი ვებ-გვერდი ვერ დაიკავებს ინტერნეტ სივრცეში, საძიებო სისტემაში მოწინავე ადგილს. ტექნიკური SEO-ს მეშვეობით, თქვენი საიტი იმუშავებს და ჩაიტვირთება უფრო სწრაფად, რაც იმას ნიშნავს, რომ მომხმარებელი უფრო მეტ დროს დაყოფს ვებ-გვერდზე. მოიძიებს უფრო მეტ ინფორმაციას. გარდა ამისა, გაადვილებს ინდექსირებასა და სკანირებას საძიებო სისტემაში, რაც უფრო გასაგებს ხდის საძიებო სისტემებისთვის. ,,პორტალის’’ მიერ შესრულებული ტექნიკური SEO-ს სამუშაოების დამსახურებით, თქვენი საიტი არა მხოლოდ საძიებო სისტემებისთვის იქნება ადაპტირებული, არამედ პოტენციური კლიენტებისთვისაც ძალიან მოსახერხებელი პლატფორმა იქნება. კომპანია ,,პორტალი’’ მუდმივად თანამშრომლობს სხვადასხვა კომპანიებთან განსხვავებულ ინდუსტრიებში, რათა გავაუმჯობესოთ ტექნიკური SEO. ჩვენ გვესმის ტექნიკური SEO-ს მიღმა არსებული სირთულეები და ჩატარებული კვლევების საფუძველზე, ვქმნით და ვაყალიბებთ კონკრეტულ ინფორმაციას, რათა გავაუმჯობესოთ თქვენი SEO.
-
რა დრო სჭირდება ტექნიკურ SEO-ზე მუშაობის დაწყებას?კომპანია ,,პორტალის’’ SEO სპეციალისტების მხრიდან, შესასრულებელი სამუშაოების განსაზღვრა და განხორციელება იწყება უმოკლეს ვადებში. ახალი SEO კამპანიის დაწყება საშუალოდ 1-2 კვირას საჭიროებს. პერიოდულობა დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა პროცესებია დასაგეგმი.
-
რა არის ლოკალური SEO?მარტივად რომ ვთქვათ, ლოკალური SEO არის საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის სახეობა, რომელიც გეხმარებათ დაფიქსირდეთ და გამოჩნდეთ საძიებო სისტემის სივრცეში ადგილობრივ ბაზარზე. ჩვენი გამოცდილი SEO გუნდი იყენებს აპრობირებულ მეთოდებს, რათა დაგეხმაროთ ძიების შედეგებში უფრო მაღალი ხარისხის მოპოვებაში. ჩვენ ვაუმჯობესებთ თქვენი ვებსაიტისა და ბიზნესის ციფრულ არსებობას Google Maps-თვის და ადგილობრივი ძიების შედეგებისთვის, რათა კონკურენტებზე წინ აღმოჩნდეთ. როდესაც პოტენციური მომხმარებელი სვავს კითხვას google-ში და ეძებს თქვენი მოღვაწეობის სფეროს გარშემო საჭირო ინტერესებს, Google ანიჭებს პრიორიტეტს თქვენს კომპანიას კონკურენტებთან შედარებით. თუ თქვენ გაქვთ მაღაზიის ვიტრინა, თქვენ იცით, რამდენად მნიშვნელოვანია იყოთ ხილვადი როგორც ფიზიკურად, ასევე ონლაინ სივრცეში. თუ თქვენს ბიზნესს სურს მოიზიდოს ახალი მომხმარებლები და მოიცვას ბევრად ფართო აუდიტორია, თქვენს მაღაზიაში ადგილობრივ ბაზარზე უფრო თვალსაჩინოდ გამოჩენისთვის, მხოლოდ ფლაერები და ზეპირი მარკეტინგი ვერ დაგვეხმარება. ლოკალური SEO არის მნიშვნელოვანი შესაძლებლობა თქვენი ბრენდის ცნობადობისა და მომხმარებელთა ბაზის გასაზრდელად. მარტივად რომ ვთქვათ, თუ არ იყენებთ ლოკალური SEO-ს ძალას, ტყუილად ხარჯავთ თქვენი ბიზნესის ზრდის შესაძლებლობებსა და ფულს.
-
რატომ სჭირდება თქვენს ბიზნესს ლოკალური SEO?მომხმარებლები მუდმივად ეძებენ ონლაინ სივრცეში პროდუქტებს და მომსახურებას. თუ თქვენ არ იყენებთ ლოკალურ SEO-ს და სხვა ციფრულ სტრატეგიას თქვენი აუდიტორიის გასაზრდელად, ცალსახად, თქვენ კარგავთ პოტენციურ გაყიდვებს. თუ თქვენ სრულიად ახლა იწყებთ პოზიციონირებას ონლაინ მარკეტინგის სფეროში, ლოკალური SEO საშუალებას გაძლევთ განათავსოთ ინფორმაცია, როგორიცაა თქვენი მისამართი, ტელეფონის ნომერი, ელ.ფოსტის მისამართი და ვებგვერდი ინტერნეტში მარტივი წვდომისთვის. თქვენ შეძლებთ გამოყოთ შეთავაზებული პროდუქტი / მომსახურება ახლებურად, რაც Google-ს მისცემს საშუალებას უკეთ მიმართოს თქვენი კამპანია მომხმარებლებისაკენ, როდესაც ისინი ეძებენ მას. თუ გსურთ ადგილობრივი მომხმარებლების ფიზიკურ ადგილას მიყვანა, არაფერია უფრო მნიშვნელოვანი ვიდრე ლოკალური SEO.
-
რა უპირატესობები გააჩნია ლოკალურ SEO-ს?ლოკალური SEO-ს სწორად გაკეთების შემთხვევაში, სააგენტოს შეუძლია უზრუნველყოს შესანიშნავი შემომავალი მარკეტინგული სტრატეგია, დაბალი სარეკლამო ღირებულება და მეტი ტრეფიკის მოზიდვა თქვენს ფიზიკურ ლოკაციაზე. ჭკვიანი მარკეტინგული გადაწყვეტილება როგორც SEO, ასევე ფასიანი ონლაინ რეკლამები (Google Ads) საკმაოდ ძვირია, რთულია და პრობლემატურია მათი სწორად შესრულება. ფასიანი რეკლამებით, თქვენს პოზიციონირებას ბაზარზე განსაზღვრავს თქვენი ბიუჯეტი. SEO სხვაგვარად მუშაობს. ორგანულ ზრდასთან ერთად მოდის ბაზარზე პოზიციონირება, საძიებო სისტემებში დამკვიდრება და იზრდება შესაძლებლობა ბრენდის ცნობადობის, ტრაფიკის, კონვერტაციისა და გაყიდვების ზრდა. ეხმარება ადგილობრივ მომხმარებლებს მარტივად გიპოვონ იცოდით, რომ მომხმარებელთა 72 %, რომლებიც ეძებენ ადგილობრივ ბიზნესს, სტუმრობენ მაღაზიას 8 კმ რადიუსზე? თუ თქვენ გაქვთ ფიზიკური მაღაზია და არ გაქვთ ლოკალური SEO, კარგავთ უზარმაზარ შესაძლებლობას. ლოკალური ძიების შედეგებში აღმოჩენით, აშკარაა, რომ თქვენი ბიზნესი იქნება უფრო მიზნობრივ მომხმარებელზე ორიენტირებული, რომლებსაც აქვთ კონკრეტული განზრახვა შეიძინონ თქვენი პროდუქტი / მომსახურება. გთავაზობთ უფრო კვალიფიციურ საძიებო ტრაფიკს მოახდინეთ თქვენი თანხის ჰოპერ-ლოკალიზაცია და შეწყვიტეთ ფულის ფლანგვა ისეთ რეკლამაში, ვისაც არ აინტერესებს ის. ლოკალური SEO საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს, მარტივად იპოვონ თქვენი პროდუქტები, დაადგინონ თქვენი მდებარეობა და მოინახულონ თქვენი ვებ – გვერდი. ეს მომხმარებლები სავარაუდოდ ცხოვრობენ თქვენს ირგვლივ, საზოგადოებაში ან სამეზობლოში და შეიძლება გადაიქცნენ გრძელვადიან განმეორებით მომხმარებლებად.
-
რამდენად ეფექტურია SEO 2022 წელს?SEO არა მარტო ეფექტურია 2022-ში, არამედ ძალიან აუცილებელი და მნიშვნელოვანია ბიზნესის განვითარებისთვის. დღეის მდგომარეობით არის ბიზნეს საქმიანობები, რომლებიც 50$-ს იხდიან ერთ კლიკში
-
რა არის On-Page (გვერდის) SEO?საიტის SEO (ასევე ცნობილია, როგორც გვერდის On-page SEO) არის ვებსაიტზე მნიშვნელოვანი ელემენტებისა და ტექნიკური მახასიათებლების ოპტიმიზაცია (ინტერნეტის სხვა ბმულებისა და სრულიად დამოუკიდებელი წყაროებისგან განსხვავებით, რომლებიც ერთობლივად მოიაზრება როგორც "გარე SEO") უფრო მაღალი რანგის (რეიტინგის) მისაღებად. შესაბამისად იღებთ მეტ ტრაფიკს საძიებო სისტემებიდან.
-
რა არის on-page SEO და off-page SEO?On-page SEO ეხება SEO ფაქტორებსა და ტექნიკურ მხარეს, რომელიც ორიენტირებულია თქვენი ვებსაიტის ასპექტების ოპტიმიზაციაზე, რაც ექვემდებარება სრულ მონიტორინგს. Off-page SEO ეხება SEO ფაქტორებს და სტრატეგიებს, რომლებიც ორიენტირებულია თქვენი საიტის ან ბრენდის პოპულარიზაციაზე ინტერნეტში.
-
რატომ არის გვერდის SEO მნიშვნელოვანი?გვერდის SEO ეხმარება საძიებო სისტემებს გააანალიზონ თქვენი ვებსაიტი და მასთან დაკავშირებული კონტენტი, რათა დაადგინეს, შეესაბამება თუ არა მაძიებლის მოთხოვნა თქვენს საიტზე განთავსებულ ინფორმაციას. Google მუდმივად აახლებს თავის ალგორითმს, რათა უკეთ გაიგოს მაძიებლის მოთხოვნები და მიაწოდოს ძიების შედეგები, რომლებიც აკმაყოფილებს ამ მომხმარებლის საჭიროებებს.
-
რა არის პირველი ნაბიჯი On-page SEO-სთვის?გვერდის შინაარსი არის On-page SEO-ს მთავარი მამოძრავებელი ნაწილი. ე.წ. გული. ის უკარნახებს როგორც საძიებო სისტემებს, ასევე მკითხველებს, თუ რაზეა და რას ეხება კონტექსტურად თქვენი ვებსაიტი და შესაბამისად ბიზნესი. პირველი ნაბიჯი, მაღალი ხარისხის კონტენტის შესაქმნელად, არის შესაბამისი საკვანძო სიტყვებისა და თემების არჩევა.
-
როგორ შევქმნათ ბექლინკები - backlink?კარგი რეიტინგისა და რეპუტაციის მქონე ვებსაიტებზე ბმულების შექმნა და ახალი ვიზიტორების გადამისამართება თქვენს საიტზე- ეს არის Backlink-ების სტრატეგიის შემუშავება. პირველი ნაბიჯებია თქვენი საიტის რეიტინგისა და პოპულარიზაციის გასაზრდელად. ხოლო, შემდეგი საფეხურია, თქვენი კონტენტის წინ წამოწევა, რომელიც ყველასთვის ხელმისაწვდომია, საინტერესო და სასარგებლოა.
-
რა დროა საჭირო კონკრეტული შედეგების მისაღებად?შედეგების მისაღებად, დაახლოებით 4-12 თვე სჭირდება, რათა გამოჩნდეს კონკრეტული, გაზომვადი შედეგები off page SEO კამპანიის საშუალებით (როდესაც განხორციელდება on page SEO-თან ერთად).
-
რას გულისხმობს ხარისხიანი backlink?backlink-ის ხარისხი განისაზღვრება მრავალი ფაქტორით, როგორიცაა გვერდის შესაბამისობა, წამყვანი ტექსტი და გვერდის შინაარსის მოცულობა.
-
საკმარისია თუ არა მხოლოდ off page SEO-ს წარმატებული კამპანია?Off Page SEO იშვიათად იძლევა შესაძლებლობას, დაიკავოთ საკვანძო სიტყვებიდან ყველაზე კონკურენტუნარიანი ადგილი საძიებო შედეგებში. საუკეთესო პრაქტიკაზე დაყრდნობით, შეგვიძლია გითხრათ, რომ ეფექტური შედეგის მისაღწევად, მისი განხორციელება საკვანძო სიტყვებზე ორიენტირებულ On-Page SEO ოპტიმიზაციის შემდეგ არის შესაძლებელი.
-
როგორ მუშაობს Off Site SEO?როგორც წესი, საძიებო სისტემები აქტიურად იყენებენ ამ ბმულებს ახალი ვებ გვერდების აღმოსაჩენად და მათი რეიტინგის დასადგენად კონკურენტებთან მიმართებაში. საძიებო სისტემა ე.წ. „ობობები“ ცოცავენ ბმულებზე, ხდება შინაარსის გადახედვა, დათვალიერება და შესაბამისად, ხდება მათი ინდექსებში დამატება. ბმულების ინფრასტრუქტურის შექმნა, როგორც წესი, ზრდის თქვენი ვებსაიტის შესაძლებლობებს SERP-ბზე ან საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე მოსახვედრად, რომელსაც საძიებო სისტემები აღიქვამენ, როგორც რელევანტურობას, შესაბამისობას არსებულ თემასთან მიმართებაში 10 Off Page SEO სერვისის მაგალითები: ბრენდის მოხსენება ფორუმები ინფლუენსერ მარკეტინგი და "აუთრიჩი" სტუმარი - ავტორი ბმულის ,,მშენებლობა’’ სოციალური ქსელი და სანიშნები "კონტენტ" მარკეტინგი კითხვა / პასუხი "ნიუსლეთრები" ბლოგი, კომენტარები და აქტივობა
-
რას ნიშნავს off page SEO-ს ბმულის (ლინკის) ჩაშენება?ბმულების შექმნა - ეს არის სხვა ვებსაიტებიდან ბმულების მოპოვების პრაქტიკა, რომლებიც მიმართავენ საძიებო სისტემის რობოტებს თქვენს ვებსაიტზე. ლინკები არის პორტალები, რომლებიც Google-ს ერთი საიტიდან მეორეზე გადაჰყავს, ჩვენი კომპანია უზრუნველყოფს სწორედ ამ პორტალების შექმნას. ბმულის ჩაშენების სერვისი არის წარმატების ოქროს წესი თქვენს ვებსაიტზე. და მიუხედავად იმისა, რომ თქვენს ვებსაიტზე წარმოდგენილია სასარგებლო კონტენტი, სხვები (მათ შორის Google-ის რობოტები) ამას ვერ აღიქვამენ სათანადოდ. Off Page SEO backlinks - ქმნის გზას Google-თვის, რათა მან გაიგოს და სწორად მოახდინოს თქვენი ვებსაიტის რანჟირება მისი ავტორიტეტის მიხედვით..
-
რატომ არის SEO Link Building ძალიან მნიშვნელოვანი?რატომ არის SEO Link Building ძალიან მნიშვნელოვანი?მოკლედ რომ ვთქვათ, ბმულების შექმნა მნიშვნელოვანია თქვენი ბიზნესის წარმატებისთვის, რადგან ეს არის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ფაქტორი თქვენი ვებსაიტის კვალიფიკაციის ამაღლებისთვის და მისი Google-ში ჩვენებისა და დამკვიდრებისთვის. ეს არის ერთ-ერთი მთავარი ინსტრუმენტი off page SEO სერვისებში. Google-ის დამფუძნებელმა, ლარი პეიჯმა, შემოიტანა კონცეფცია Page Rank, როგორც ინსტრუმენტი გვერდის ხარისხის გასაზომად, მასზე მიმავალი ბმულების რაოდენობის მიხედვით, სხვა ფაქტორებთან ერთად, როგორიცაა საკვანძო სიტყვების გამოყენება და ციტატები. მიუხედავად იმისა, რომ ეს არ არის საიტების რეიტინგის ერთადერთი გზა, ეფექტური ბმულების შექმნა დაგეხმარებათ შექმნათ რეპუტაციის მქონე ონლაინ პლატფორმა თქვენი ბიზნესისთვის. "ლინკბილდინგი" ნდობის ფაქტორია თქვენი კომპანიისთვის.
-
რა არის SEO აუდიტი?SEO აუდიტი არის საიტის საერთო მიმოხილვა, რათა შეფასდეს ვებ გვერდის ძლიერი და სუსტი მხარეები, შესაძლებლობები და პრობლემები. ეს არის ის მთავარი განმსაზღვრელი ფაქტორები, რამაც შესაძლებელია გავლენა იქონიოს საიტის რეიტინგზე უშუალოდ საძიებო სისტემებში. SEO აუდიტის დროს, მოწმდება ძირითადი ფაქტორები, რომლებიც გავლენას ახდენენ საიტის მუშაობაზე, ძიებაზე, ასევე On-page და Off-Page SEO ფაქტორები. SEO აუდიტის დროს შეგროვებული მონაცემებიდან გამომდინარე, კეთდება რეკომენდაციები არსებული პოზიციონირების შესანარჩუნებლად და კიდევ უკეთესი შედეგების მისაღწევად / საიტის ოპტიმიზაციისთვის.
-
რა არის საიტის SEO აუდიტის დასკვნა?საიტის აუდიტის შემდეგ, ჩვენ გამოგიგზავნით აუდიტის ანგარიშს, რომელიც წარმოდგენილია Word-ის და PDF-ის დოკუმენტის სახით. ანგარიში, როგორც წესი, არის დოკუმენტი, რომელიც შეიძლება იყოს ოც გვერდამდე, რაც დამოკიდებულია აუდიტირებული საიტის ზომაზე და ჩატარებულ სამუშოებზე. ზოგიერთ შემთხვევაში, ჩვენ ვამატებთ აუდიტს ვიდეო მასალას, ექსელის და PDF ფაილებს, რომელიც აჯამებს თქვენს საიტზე არსებულ კრიტიკულ საკითხებს.
-
რა ღირს საიტის SEO აუდიტი?ამ კითხვაზე პასუხის გაცემა ყოველგვარი ინფორმაციის გარეშე შეუძლებელია, რადგან SEO აუდიტის ფასი, სხვა საკითხებთან ერთად, დამოკიდებულია კლიენტის საჭიროებებზე, საიტზე განსახორციელებელი სამუშაოების მოცულობაზე. ზოგ საიტს SEO აუდიტი შეიძლება დასჭირდეს 2 დღე და დაიწეროს 10 გვერდიანი იანგარიში, ხოლო სხვა საიტის აუდიტი შეიძლება აღემატებოდეს კვირას, საბოლოოდ კი წარმოდგენილი 70-ზე მეტი გვერდიანი ანგარიშით.
-
რატომ მჭირდება ეფექტური კონტენტი ჩემი ვებსაიტისთვის?მაგალითად, როდესაც ვინმე შემოდის თქვენს ოფისში ან მაღაზიაში, როგორ დაარწმუნებთ მას, რომ იყიდოს თქვენგან მისთვის საჭირო პროდუქტი/ნივთი? გახსოვდეთ, რომ ფიზიკურ სამყაროში არჩევანი საკმაოდ შეზღუდულია. შეიძლება იყოს მხოლოდ რამდენიმე მაღაზია, რომელიც ყიდის იმავე ნივთებს, რასაც ყიდით თქვენ. მაღაზიაში ან ოფისში შემოსული მომხმარებელი, მინიმუმ 10-15 წუთს ატარებს მაღაზიაში, ათვალიერებს სხვადასხვა ნივთებს ან ურთიერთობს თქვენს გამყიდველებთან. მაგრამ რაც შეეხება ვებსაიტებს, რამდენიმე წამში თქვენს ვიზიტორს, მას შეუძლია დატოვოს თქვენი ვებ – გვერდი, მან შესაძლოა რამდენიმე ჩანართი გახსნა უკვე Google-ში მრავალი შედეგის პოვნის შემდეგ. თქვენი ვებსაიტი მხოლოდ ერთ-ერთი ჩანართია შემოთავაზებულებს შორის. ერთადერთი, რაც ხალხს გარკვეული დროის განმავლობაში აკავებს თქვენს ვებსაიტზე, არის თქვენი შინაარსი, ე.წ. საიტის კონტენტი, რასაც მოიცავს თქვენი გვერდი. ხარისხიანი შინაარსი და ეფექტური კონტენტი გეხმარებათ დააინტერესოთ თქვენი ვიზიტორები და გაზარდოთ დაყოვნების დრო ვებსაიტზე, რაც შეიძლება დიდხანს. თუნდაც, მაშინვე არ იყიდონ თქვენთან სასურველი პროდუქტი, ისინი იმახსოვრებენ თქვენს ბრენდს და პროდუქტს.
-
ვინ წერს შინაარსს (კონტენტს)?SEO copywriter არის სპეციალისტი, რომელიც ქმნის ტექსტის ნაწილს, იყენებს საძიებო სისტემის რეიტინგის მიხედვით გამოვლენილ მოთხოვნად ასპექტებს, ოპტიმიზირებული კონტენტის შესაქმნელად. SEO copywriter-ი სიღრმისეულად უნდა ფლობდეს Google-ის რეიტინგის ფაქტორები. ეს არის, საუკეთესო ლოკაცია ტექსტის ასათვისებლად და შემდგომ უკვე საძიებო სისტემაში გამოსაყენებლად.
-
შინაარსი, რომელსაც ვქმნით, არის თუ არა სრულიად უნიკალური და ორიგინალური?არცერთ თავმოყვარე მწერალს არ სურს პლაგიატით შეაფაროს თავი სხვადასხვა მასალას, რადგან მაშინ თქვენ აფასებთ სხვა მწერლის შემოქმედებას და ძირს უთხრის თქვენსას. ჩვენ ვქმნით თითოეული დამკვეთისთვის უნიკალურ კონტენტს, მარკეტინგულ სტრატეგიასა და სერვისებს. ჩვენთვის უმთავრესია ინდივიდუალიზმი!
-
რა განსხვავებაა SEO copywriting და copywriting-ს შორის?შეიძლება ითქვას, რომ ორივე ტიპის წერა ოპტიმიზირებულია მკითხველთან ან მომხმარებელთან შესახვედრად, SEO კოპირაითი ხვდებათ მომხმარებლებს ვებ გვერდზე, ხოლო კოპირაითინგი შეიძლება შეხვდეს სატელევიზიო რეკლამაში, ბეჭდურ რეკლამაში ან პროდუქტის ეტიკეტზე.
-
რა ღირს SEO კოპირაითერის მოსმახურება?დამოკიდებულია სამუშოს მოცულობაზე, ბაზრის სირთულეზე და ენებზე. მინიმალური ღირებულება იწყება 2500 ₾-დან, ერთჯერადი პროექტის დროს.
-
რა არის PPC მარკეტინგი?PPC / ე.წ. გადახდა კლიკისთვის - ეს არის მომხმარებლის ერთგვარი ქცევა ინტერნეტ მარკეტინგის დარგში, სადაც რეკლამის დამკვეთები იხდიან თითოეულ კლიკზე, მაშინ როდესაც მათ მიერ გაშვებულ რეკლამაზე მომხმარებელი ახორციელებს ღილაკზე დაჭერის ქმედებას საძიებო სისიტემაში სასურველი ინფორმაციის მისაღებად. მარტივად რომ ვთქვათ, თქვენ მხოლოდ მაშინ იხდით რეკლამაში ფულს, როდესაც თქვენს რეკლამას აკლიკებენ.
-
რა არის PPC მარკეტინგის მაგალითი?Google Ads — ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი რეკლამის სისტემა PPC-ში. Ads პლატფორმა საშუალებას აძლევს კომპანიებს შექმნან რეკლამა, როგორც გუგლის საძიებო სისტემაში, ასევე სხვა Google-ის რესურსებში. Google Ads მუშაობს გადახდის თითო კლიკის მოდელზე, რომლის დროსაც მომხმარებლები ყიდულობენ საკვანძო სიტყვებს და იხდიან მათ რეკლამაზე ღილაკზე თითოეულ დაკლიკვაზე.
-
რა განსხვავებაა PPC-სა და SEO-ს შორის?PPC vs SEO – რა განსხვავებაა? მოკლედ რომ ავხსნათ, SEO არის ის, თუ როგორ მართავთ ორგანულ ტრაფიკს თქვენს ვებ საიტზე ვებ გვერდების ოპტიმიზაციის გზით. PPC არის რეკლამები, რომლებშიც იხდით ფულს და ისინი ჩნდება საძიებო სისტემის შედეგების გვერდების ზედა და ქვედა მხარეს- SERPs. გარდა ამისა, ისინი ნაჩვენები იქნება სხვა ვებსაიტებზეც.
-
არის თუ არა Google Ads - PPC?Google Ads არის Google-ის pay-per-click (PPC) სარეკლამო გადაწყვეტა, რომელიც საშუალებას აძლევს ბიზნესს განახორციელონ შეთავაზება საკვანძო სიტყვებზე დაყრდნობით, რათა მიიღონ შესაძლებლობა აჩვენონ რეკლამები Google ძიების შედეგებში. Google Ads-ის გამოყენებისას იხდით მხოლოდ მაშინ, როდესაც ვინმე დააკლიკებს თქვენს რეკლამაზე, რათა მოინახულოს თქვენი საიტი ან დარეკოს ბიზნესში მითითბულ ნომერზე.
-
რა ღირს PPC?PPC-ის ფასი დამოკიდებულია რამდენიმე ფაქტორზე, როგორიცაა თქვენი ინდუსტრია, ვინ მართავს თქვენს PPC-ს და თქვენთვის სასურველ სარეკლამო ბადეზე. როგორც წესი, ბიზნესი ხარჯავს $200-დან $1000-მდე PPC-ის ყოველთვიურ ბიუჯეტზე. საშუალო PPC ხარჯებით, მათ შორის $0,99 -დან თითო კლიკით და $2,12 $ 1000 შთაბეჭდილებაზე / Imppression.
-
როგორ გამოითვლება PPC ღირებულება?როგორ გამოვთვალოთ PPC? PPC-ის ეფექტურობა შეიძლება გამოითვალოს სარეკლამო ხარჯების რენტაბელობით (ROAS). აიღეთ PPC-ის მეშვეობით შემოსული შემოსავალი და გამოაკელით PPC-ის ხარჯი. შემდეგ გაყავით ეს რიცხვი თქვენს კონტექსტური რეკლამის ხარჯზე და მიიღებთ პროცენტულ მაჩვენებლს.
-
რა არის ელექტრონული ფოსტის (e-mail) მარკეტინგი?ელექტრონული ფოსტის (E-Mail) მარკეტინგი ციფრული მარკეტინგის ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული ფორმაა. ის საშუალებას გაძლევთ გაუგზავნოთ პირდაპირ, ელექტრონული შეტყობინებები იმ ადამიანებს, რომლებიც ურთიერთობდნენ თქვენს ბრენდთან. იმის გამო, რომ ეს შეტყობინებები შედის თქვენი კლიენტების პირად ელფოსტაზე, ის ზრდის თქვენს საიტზე მომხმარებლის დაბრუნებისა და შესყიდვის ალბათობას.
-
როგორ მუშაობს e-mail მარკეტინგი?E-mail მარკეტინგი საშუალებას გაძლევთ დაუკავშირდეთ თქვენს პოტენციურ და ამჟამინდელ მომხმარებლებს. ჩვენი სერვისი უზრუნველყოფს ელ. ფოსტის დაგზავნას კონკრეტულ მომხმარებლებთან. E-mail მარკეტინგი არის ერთ-ერთი მარკეტინგული არხი, რომელსაც აქვს ყველაზე მაღალი ROI (Return on investment), განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც საქმე ეხება პოტენციურ მომხმარებლებზე გასვლას, მათ შეძენას, პროდუქტის გაყიდვას, კლიენტების შენარჩუნებასა და სხვა.
-
როგორ მუშაობენ E-mail მარკეტინგის პროგრამები?(E-mail) ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის პროგრამული უზრუნველყოფა არის ციფრული ინსტრუმენტი, რომელიც ეხმარება მარკეტოლოგებს მართონ ყველა პროცესი, რომელიც დაკავშირებულია მასობრივი ელ.წერილების გაგზავნასთან მათ აბონენტთა სიაში. ის საშუალებას გაძლევთ შეაგროვოთ ბაზა მომხმარებელთა ელფოსტის მისამართებით, დაალაგოთ ისინი ელ.ფოსტის კონკრეტულ სიებში და გაუგზავნოთ შეტყობინებები თქვენს ბიზნესთან ურთიერთქმედების ისტორიის მიხედვით. ყველაზე მძლავრი ხელსაწყოები აკავშირებს ელ.ფოსტის მისამართს საიტის კონკრეტულ ვიზიტორთან, საიტზე მათი ნავიგაციის ისტორიის საფუძველზე.
-
რამდენად ეფექტურია ელექტრონული ფოსტის (e-mail) მარკეტინგი?გამოცდილი სტრატეგიებით და სწორი ინსტრუმენტებით - ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი ეფექტური მარკეტინგული არხია ნებისმიერი ბიზნესისთვის განურჩევლად საქმიანობის სფეროსა და მასშტაბურობისა.
-
რატომ უნდა გამოვიყენოთ e-mail მარკეტინგი?e-mail მარკეტინგმა ყველაზე მნიშვნელოვან მარკეტინგულ აქტივობებს შორის დაიმკვიდრა ადგილი: ეს არის ხელმისაწვდომი, ეფექტური არხი ელ.ფოსტის მარკეტინგის სწორი ინსტრუმენტებით, თქვენი შეტყობინებები შეიძლება იყოს ძალიან პერსონალიზირებული შეგიძლიათ თქვენი აბონენტების ელ.ფოსტის სიის სეგმენტირება კონკრეტული პარამეტრების მიხედვით ელ.ფოსტის მარკეტინგი გაზომვადია, ყოველი კამპანიის საშუალებით უზრუნველყოფს ზუსტ მონაცემებს, აშორებს ვარაუდებს
-
რატომ არის e-mail მარკეტინგი ასეთი ეფექტური?ციფრული მარკეტინგი მუდმივად ვითარდება. ექსპერტები მუდმივად ნერგავენ ახალ ინსტრუმენტებსა და ინოვაციურ დროთა განმავლობაში გამოჩნდა, რომ ყველა მიდგომა არ აღმოჩნდა ეფექტური , მაგრამ ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის უპირატესობები გამყარებულია რეალური მონაცემების ეფექტურობით.
-
რა სარგებელი მოაქვს e-mail მარკეტინგს?E-mail მარკეტინგით სარგებლობს ნებისმიერი მასშტაბის ბიზნესი, არ აქვს მნიშვნელობა რამდენად დიდია თუ პატარა. ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგით შეგიძლიათ: მიაღწიოთ თქვენს იდეალურ აუდიტორიას მისთვის შექმნილი ინდივიდუალური კონტენტით შესაძლებელია ყველაფრის ავტომატიზაცია, რაც ბევრად ეფექტურ შედეგებზე გადის გამოიყენოთ ხელოვნური ინტელექტი სწორი აუდიტორიის აღმოსაჩენად მიაღწიოთ კლიენტებს ნებისმიერ მოწყობილობაზე, რომელსაც აქვს ელ.ფოსტის მხარდაჭერა შექმნათ თქვენი შეტყობინებები კონფიგურირებადი შაბლონებით მიაწოდოთ დინამიკური შეტყობინებები, რომლებიც შთააგონებენ მოქმედებას