top of page
  • Writer's pictureNino Mchedlishvili

SEO-ს ჩამონათვალი (checklist) 2023 წლისთვის

Updated: Jul 20, 2023

როგორც ვიცით და გაგვიგია, სეო-სთვის არის 200-ზე მეტი ჩამონათვალი, რომელსაც ითვალისწინებს გუგლის სკანერი, ჩვენი საიტის სკანირებისას და ისე განსაზღვრავს საიტის პოზიციას ძიების შედგში. ანუ უკვე იმ გვერდზე, სადაც მოძებნა ჩვენს მიერ მოთხოვნილი ინფორმაცია და გამოგვიტანა თავის გვერდზე.


ეს ჩამონათვალი მოიცავს როგორც "Basic"" ისე "Advanced" SEO კონცეფციებს.


SEO სია მოიცავს SEO-ს ყველა სფეროს, მათ შორის SEO საფუძვლებს, ტექნიკურ SEO-ს, გვერდის SEO-ს, საკვანძო სიტყვების კვლევას, Off-Page SEO-ს, ლოკალურ SEO-ს და მობილური SEO-ს.



SEO-ს სრული ჩამონათვალი 2023 წლისთვის



სეო ჩექლისტი 2023
SEO-ს სრული ჩამონათვალი 2023 წლისთვის

  • SEO საფუძვლები

  • SEO ცნებები

  • Google Search Console

  • გადაამოწმეთ თქვენი ვებ – გვერდი Bing Webmaster Tools–ით.

  • დააყენეთ Google Analytics

  • შეამოწმეთ Google "ჯარიმები"


ტექნიკური SEO-ს ჩამონათვალი

  • გახადეთ თქვენი Url - SEO მეგობრული

  • დააინსტალირეთ SSL სერტიფიკატი და HTTPS-სად გადააგკეთეთ http

  • გადაამოწმეთ Google search colsole-ში შეცდომები

  • შეამოწმეთ და გააუმჯობესეთ თქვენი robots.txt ფაილი

  • შეამოწმეთ თქვენი კომენტარების პარამეტრები და დარწმუნდით, რომ ყველა კომენტარის ბმული არის „nonflow“

  • მენიუსა და საიტის სტრუქტურის ოპტიმიზაცია

  • გააუმჯობესეთ თქვენი XML საიტის რუკა და "გაგზავნეთ საძიებო სისტემებში", ანუ ასახეთ გუგლის კონსოლში

  • შეამოწმეთ საიტის რუქის შეცდომები Google Search Console-ში

  • დაამატეთ სტრუქტურირებული მონაცემების მარკირების მონაცემები თქვენს მთავარ გვერდზე

  • შეამოწმეთ თქვენი სტრუქტურირებული მონაცემების მარკირება

  • ჩართეთ breadcrumb მენიუები თქვენს ყველა პოსტსა და გვერდზე

  • შეამოწმეთ, რომ თქვენი სქემის დანერგვა breadcrumbs-ისთვის სწორია

  • შეამოწმეთ, რომ თქვენი ყველა გვერდი განსაზღვრავს კანონიკურ URL-ს

  • განახორციელეთ hreflang, თუ თქვენი ვებსაიტი ხელმისაწვდომია ორ და მეტ ენაზე

  • შეამოწმეთ და გააუმჯობესეთ თქვენი 404 გვერდი

  • შეამოწმეთ და გააუმჯობესეთ თქვენი ვებსაიტის ჩატვირთვის სიჩქარე

  • გამოიყენეთ Lazy Loading სურათებისა და ვიდეოებისთვის

  • გააუმჯობესეთ თქვენი ლოგო და ფავიკონი

On-Page SEO-ს ჩამონათვალი

  • გვერდის სათაურის ოპტიმიზაცია (page titles) (მათ შორის მთავარი გვერდის (homepage))

  • მეტა აღწერების ოპტიმიზაცია (meta descriptions) (მათ შორის მთავარი გვერდის (homepage))

  • შეამოწმეთ თქვენი ბრენდის სახელი Google-ში

  • თქვენი ვებსაიტის ოპტიმიზაცია Google sitelinks-ებისთვის

  • თქვენი პოსტების ოპტიმიზაცია Google sitelinks-ებისთვის

  • თქვენი პოსტების ოპტიმიზაცია Google-ს გამორჩეული ფრაგმენტებისთვის (Google featured snippets)

  • შეამოწმეთ და გააუმჯობესეთ H1 ტეგი ყველა გვერდისთვის (მთავარი გვერდის ჩათვლით)

  • შეამოწმეთ და გააუმჯობესეთ თქვენი გვერდის სათაურები H2.... და ა.შ

  • დარწმუნდით რომ ტექსტის პირველივე აბზაცში არის საკვანძო სიტყვა

  • ტექსტური კონტენტი არატექსტური (ფოტო,ვიდეო, აუდიტო) კონტენტისთვის

  • კონტენტის ოპტიმიზაცია E-A-T (Expertise; Authority; Trust)

  • გაალამაზეთ შინაარსი (ფორმატირება და სტილი) და გაუადვილეთ მომხმარებელს მისი წაკითხვა

  • ფოტოების ოპტიმიზაცია

  • PDFფაილების ოპტიმიზაცია

  • შექმენით სურათების (sitemap ) საიტის რუკა და "გაგზავნეთ" Google-ში.

  • თქვენი ვიდეოების და სხვა მულტიმედიური ელემენტების ოპტიმიზაცია (სწორი სქემებით) (schemas)

  • შექმენით ვიდეოს (sitemap ) საიტის რუკა და "გაგზავნეთ" Google-ში.

  • თქვენი კატეგორიის გვერდის სათაურების/აღწერის/შინაარსის (titles/description/content ) ოპტიმიზაცია

  • გაწერეთ შიდა ლიკების სტრატეგია

  • დალიკნეთ საკუთარ გვერდზე მაღალი ავტორიტეტის მქონე გვერდები (რა თქმა უნდა შინაარსთან შესაბამისობაში)

საკვანძო სიტყვების კვლევის ჩამონათვალი

  • იპოეთ თქვენი ბინენისთვის SEO საკვანძო სიტყვები

  • გაიგეთ რა არის გრძელი საკვანძო სიტყვები

  • ისწავლეთ საკვანძო სიტყვების კვლევა

  • ისწავლეთ როგორ გამოიყენოთ თქვენი შინაარსის ოპტიმიზაციისთვის საკვანძო სიტყვების კვლევის შედეგები

Off-Page SEO-ს ჩამონათვალი

  • ისწავლეთ რა არის "link building" და რატომ არის მნიშვნელოვანი

  • ისწავლეთ ბმულების მშენებლობის (link building) ძირითადი კონცეფციები

  • მიიღეთ ბმულები მაღალი ავტორიტეტის ვებსაიტებიდან (11 მეთოდი)

  • გადახედეთ თქვენს ბმულის პროფილს და წაშალეთ ცუდი ბმულები (bad links)


ლოკალური SEO-ს ჩამონათვალი

  • თქვენი ლოგოს ოპტიმიზაცია ადგილობრივი SEO-სთვის

  • დაამატეთ სმტ ინფორმაცია (სახელი, მისამართი, ტელეფონის ნომერი) თქვენს ყველა გვერდზე

  • დარწმუნდით, რომ სმტ ინფორმაცია თანმიმდევრულია ყველა არხზე

  • დაამატეთ Google რუკა საკონტაქტო ინფორმაციის გვერდზე

  • დაარეგისტრირეთ თქვენი კომპანია Google My Business-ით

  • გამოიყენეთ Schema Google-ისთვის მეტი ინფორმაციის გასაზიარებლად

  • დაარეგისტრირეთ თქვენი ვებ – გვერდი შესაბამისი დირექტორიებით

  • წაახალისეთ და უპასუხეთ თითოეულ მიმოხილვას ყველა პლატფორმაზე

მობილური SEO ჩამონათვალი

  • გატესტეთ Google მობილურისთვის (mobile-friendly test)

  • შეამოწმეთ თქვენი მობილურის სიჩქარე სხვადასხვა ხელსაწყოების გამოყენებით

  • შეამოწმეთ თქვენი მობილური ვებსაიტი სხვადასხვა რეზოლუციით

  • შეამოწმეთ ამომხტარი ფანჯრის (popup ) გამოყენება მობილურზე

  • შეამოწმეთ, რომ თქვენი CTA მობილურზე ხილული და ადვილად მისაწვდომია

© Copyright
bottom of page