AQUA ROOMS

    შესრულებული სამუშაო:

    * ბრენდინგი და სტრატეგია, ვებ საიტი,
    * ლოკალური, On-page და Off-page SEO
    * სოც. მედია მარკეტინგი

სპორტული საცურაო სივრცე "აქვა რუმსი" ბავშვებისთვის.



მიზანი:


"აქვა რუმსის" იდენტობის განსაზღვრა და განვითარება, როგორც ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი საცურაო სივრცე პატარებისთვის. შესაბამისად, ჩამოყალიბდა ბრენდის ცნობადობის ზრდის გარკვეული დინამიკა. მომხმარებლის ცნობიერებაში პოზიციონირებისთვის ,,აქვა რუმსისთვის’’ შექმნილი კონცეფცია უნდა გაგრძელდეს მინიმუმ ხუთი წელი. 

ლოგო:

ჩვენ შევქმენით ფორმა, ფერები, სიმბოლო, რომელსაც არ სჭირდება რაიმე აბრევიატურის ცოდნა და გაშიფვრა. ერთი შეხედვით აღქმადი, მარტივი და სწრაფად დასამახსოვრებელი.


საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია:

ას შემდეგ, რაც დასრულდა ბრენდირება და გაეშვა ვებ საიტი, დავიწყეთ ჩვენი პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენება. 

 

კონკრეტული  მიზანი - ლოკალური SEO კამპანიისთვის იყო ორგანული ძიების ხილვადობის გაზრდა, ბრენდის ცნობადობის გამყარება და მომხმარებელთა ჩართულობაზე ორიენტირი მისი ადგილობრივი პროფილების მეშვეობით.



საიტი: www.aquarooms.ge








ერთი თვის მაჩვენებლები

30

განხორციელებული პროგრამები

5672

ლოკაცია

7526

საიტის ვიზიტორები

გალერეა